Saturday, January 28, 2012

Lagu Pilihan.

Tak sangka, nak jugak update blog walaupun dah berbulan bulan menyepi. Biasanya aku lagi suka update lagu je.

Untuk post kali ni aku nak update lagu dari kumpulan Sixth Sense feat Saujana. Tak sangka lak diorang ni boleh "kaw tim" untuk berduet. Lagu yang di dendangkan jugak best. Sesuai dengan halwa telinga aku.

Apa yang aku boleh tafsirkan dari lagu tu adalah seorang hamba ingin hatinya selalu bersama dan mengingati kepada Allah s.w.t. Sebab dengan mengingati Allah hatinya akan tenang disamping segera bertaubat kepada-Nya. AMIN. Oleh itu hayatilah liriknya okey.


Lirik Lagu Penerang Hati – Sixth Sense dan Saujana


Mencinta Mu terangkan jiwaku

Merindu Mu hatiku selalu
Hanya diri Mu satu cintaku

Tak akan mampu ku jauh dari Mu
Satu nafas ku harap Kau ada
Hanya pada Mu Tuhan ku rayu

Chorus
Ku akan mencinta Mu
Selalu merindu Mu seluruh jiwaku
Kau terangi aku
Engkau penjaga hatiku
Pendamping jiwaku
Cerahkan cintaku
Cinta yang abadi
Jangan pernah kau menjauh
Ulang Chorus 2x

1 comment: