Sunday, May 15, 2011

Mencuba Hasilkan "SINGLE" Sendiri

          Tiba-tiba idea datang bergolek golek untuk tulis lirik. Rasanya dari PoLiteknik lagi dah cuba nak hasilkan. Tapi masa tu my brain must digunakan untuk study. So, waktu kelapangan ni lah digunakan sepuas puasnya. HaHa. Tapi niat sebenarnya nak buat lagu tu sekadar untuk kepuasan. Takdalah sampai buat SINGLE album macam artis kat luar tu. Belum layak lagi aku nih. Kalau hantar lirik aku ni kat komposer lagu, silap silap Reject. HaHa. Tajuk lagu dah ada. Tajuknya " Ku Mencuba Lagi ". Rasa-rasanya tajuk lagu aku nih ada dalam lirik lagu "Kebahagiaan Dalam Perpisahan". Korang cari lah sendiri ye. Cuma sekarang nih nak prepare lirik nya. Nak susun ayat dan perkataan sesuai dengan melodi lagu tu nanti. Di entry yang akan datang, aku akan cuba upload video lagu aku tu kat blog nih. Itu pun kalau di izinkan Illahi. Harap-harap dapat lah siapkan lagu pertama aku nih. Malas aku nak celoteh panjang-panjang. Karang tak terhasil lagu tu, menjawab nanti. Sekian dari Mart Muhamad. ~AS SALAM~                                                      


No comments:

Post a Comment